Spring videre til hovedindholdet

Sådan opretter du notifikationer for ordre ændringer, oprettelser eller annulleringer

Opdateret for over 10 måneder siden

For at opsætte notifikationer, så du bliver informeret, når en ordre ændres, oprettes eller annulleres, skal du følge disse trin:

Trin 1: Klik på tandhjulsikonet i nederste venstre hjørne af Kanpla Administration-panelet.

Trin 2: Gå til notifikationer
Klik på "Notifikationer" i indstillingsmenuen.

Trin 3: Tilføj en ny notifikation
Klik på knappen "Tilføj ny meddelelse" i øverste højre hjørne.

Trin 4: Konfigurer meddelelsen

  • Vælg salgssted: Vælg det salgssted, du ønsker notifikationer for.

  • Vælg modul: Specificer modulet (f.eks. bestillingsmodulet).

  • Vælg trigger: Vælg, hvornår du ønsker at modtage notifikationen (f.eks. når en ordre oprettes, redigeres eller slettes).

Trin 5: Vælg notifikationstype og e-mail
Vælg notifikationstypen (f.eks. e-mail) og angiv e-mailadressen, hvor notifikationen skal sendes til.

Bemærk: Kun administratorer i systemet kan modtage notifikationer. Hvis den ønskede e-mail ikke vises i dropdown-menuen, skal du oprette en administrator-konto med den pågældende e-mail. Følg denne guide for oprettelse af administrator.


Ved at opsætte disse notifikationer vil du blive informeret, hver gang der sker ændringer i ordrer i dit system.

Besvarede dette dit spørgsmål?