For at opsætte notifikationer, så du bliver informeret, når en ordre ændres, oprettes eller annulleres, skal du følge disse trin:
Trin 1: Klik på tandhjulsikonet i nederste venstre hjørne af Kanpla Administration-panelet.
Trin 2: Gå til notifikationer
Klik på "Notifikationer" i indstillingsmenuen.
Trin 3: Tilføj en ny notifikation
Klik på knappen "Tilføj ny meddelelse" i øverste højre hjørne.
Trin 4: Konfigurer meddelelsen
Vælg salgssted: Vælg det salgssted, du ønsker notifikationer for.
Vælg modul: Specificer modulet (f.eks. bestillingsmodulet).
Vælg trigger: Vælg, hvornår du ønsker at modtage notifikationen (f.eks. når en ordre oprettes, redigeres eller slettes).
Trin 5: Vælg notifikationstype og e-mail
Vælg notifikationstypen (f.eks. e-mail) og angiv e-mailadressen, hvor notifikationen skal sendes til.
Bemærk: Kun administratorer i systemet kan modtage notifikationer. Hvis den ønskede e-mail ikke vises i dropdown-menuen, skal du oprette en administrator-konto med den pågældende e-mail. Følg denne guide for oprettelse af administrator.
Ved at opsætte disse notifikationer vil du blive informeret, hver gang der sker ændringer i ordrer i dit system.