I Kanpla Administration skal du gennemføre disse trin for at tilføje en administrator:
Trin 1: Opret en frontend-bruger ved at bruge kantine-ID'et for din salgsplacering
Bemærk: Du kan ikke oprette en administratorkonto til en e-mail, der ikke allerede er registreret i systemet som en bruger.
Find kantine-ID'et for den salgsplacering, hvor administratoren skal tilknyttes.
Opret en frontend-bruger gennem frontend-applikationen.
Trin 2: Tilføj brugerens e-mail i backend (Kanpla Administration)
Gå til Indstillinger i venstre panel i Kanpla Administration.
Vælg muligheden Admins.
Klik på knappen Tilføj Admin øverst til højre.
Indsæt brugerens e-mail, og vælg de ønskede tilladelser for administratoren.
Vælg de korrekte lokation(er) og modul(er), som administratoren skal have adgang til.
Gem administratoren ved at trykke på Gem øverst til højre.
Brugeren vil nu kunne logge ind på Kanpla Administration med samme login, som bruges i appen.