I Kanpla Administration findes der forskellige adgangsniveauer for administratorer, som styrer, hvad hver person kan foretage sig – fra blot at se ordrer til at administrere alt på tværs af dine salgssteder.
Adgangsniveauer, der kan justeres i Kanpla Administration:
Se ordrer
Kan kun se ordrer – ingen redigering eller adgang til andre indstillinger.
Bedst til: Medarbejdere, der kun skal kunne tjekke, hvad der er blevet bestilt.
Rediger menu og produkter
Kan redigere menuer og produkter
Kan ikke administrere indstillinger, brugere eller andre administratorrettigheder
Bedst til: Teammedlemmer, der hjælper med at holde butikken og menuen opdateret.
Fuld adgang
Kan administrere alt: ordrer, menuer, indstillinger, brugere og mere.
Bedst til: Betroede administratorer, der har brug for fuld kontrol over salgsstedet.
Trin-for-trin-guide:
Trin 1: Gå til www.admin.kanpla.dk/
Trin 2: Klik på “Indstillinger” i admin-panelet
Trin 3: Klik på “Administratorer”
Trin 4: Brug søgefeltet i øverste højre hjørne til at finde administratoren via e-mailadresse
Trin 5: Klik nu på administratoren for at åbne brugerindstillingerne
Trin 6: Du ser nu administratorens tilladelsesmuligheder. Vælg det korrekte adgangsniveau – se den gule boks ovenfor for reference
Trin 7: Hvis administratoren skal have adgang til flere salgssteder, klik på knappen “Salgssted” og tilføj de relevante lokationer
Trin 8: Definér hvilke moduler administratoren skal have adgang til
Du kan enten vælge alle moduler eller tilpasse, hvilke moduler den specifikke administrator skal kunne se
Trin 9: Når du har valgt det rigtige adgangsniveau, klik på “Gem” for at anvende ændringerne