For at refundere en kundes saldo, følg disse trin:
Trin 1: Log ind på Kanpla Administration
Gå til hovedsiden ved at klikke på Oversigt i venstre sidepanel.
Trin 2: Anvend de nødvendige filtre
Filtrer efter ordrer: Vælg “Ordrer” for at se de placerede ordrer.
Filter efter salgssted: Vælg det salgssted, som kunden er tilknyttet. (Du kan finde salgsstedet ved at søge efter kundens navn i brugeroversigten).
Filter efter dato: Indstil den korrekte tidsperiode, så den inkluderer dagen, som ordren blev placeret til.
Filter efter modul: Vælg det modul, hvor ordren blev placeret.
Trin 3: Søg efter kunden
Indtast kundens navn (f.eks. Jane Doe) i søgefeltet for at finde deres ordre.
Trin 4: Foretag refunderingen
Når du har fundet ordren, klik på den for at se flere detaljer.
Du vil nu se en rød “Refundér”-knap.
Klik på knappen “Refundér” for at gennemføre tilbagebetalingen til kundens saldo.
Dette vil refundere beløbet direkte til kundens saldo.