Spring videre til hovedindholdet

Hvordan refunderer jeg til en kundes saldo? (3 minutters læsning)

Opdateret for over 5 måneder siden

For at refundere en kundes saldo, følg disse trin:

Trin 1: Log ind på Kanpla Administration

  • Gå til hovedsiden ved at klikke på Oversigt i venstre sidepanel.

Trin 2: Anvend de nødvendige filtre

  • Filtrer efter ordrer: Vælg “Ordrer” for at se de placerede ordrer.

  • Filter efter salgssted: Vælg det salgssted, som kunden er tilknyttet. (Du kan finde salgsstedet ved at søge efter kundens navn i brugeroversigten).

  • Filter efter dato: Indstil den korrekte tidsperiode, så den inkluderer dagen, som ordren blev placeret til.

  • Filter efter modul: Vælg det modul, hvor ordren blev placeret.

Trin 3: Søg efter kunden

  • Indtast kundens navn (f.eks. Jane Doe) i søgefeltet for at finde deres ordre.

Trin 4: Foretag refunderingen

  • Når du har fundet ordren, klik på den for at se flere detaljer.

  • Du vil nu se en rød “Refundér”-knap.

  • Klik på knappen “Refundér” for at gennemføre tilbagebetalingen til kundens saldo.

Dette vil refundere beløbet direkte til kundens saldo.

Besvarede dette dit spørgsmål?