Spring videre til hovedindholdet

Hvordan refunderer jeg en ordre til en kundes bankkonto? (3 minutters læsning)

Opdateret for over 5 måneder siden

Bemærk: Du skal først refundere ordren til kundens Kanpla-saldo. Derefter kan kunden anmode om en udbetaling af deres saldo til deres bankkonto.

Trin 1: Refunder til kundens Kanpla-saldo

Log ind i Kanpla Administration:

  1. Navigér til hovedsiden ved at klikke på “Overblik” i venstre sidepanel.

Find kundens ordre:

  1. Gå til Ordreoversigt.

  2. Anvend de nødvendige filtre:

    • Filter efter ordrer: Vælg "Ordrer" for at se placerede ordrer.

    • Filter efter salgsplads: Vælg den salgsplads, der er knyttet til kunden (du kan finde salgspladsen ved at søge på deres navn i sektionen Brugeroverblik).

    • Filter efter dato: Angiv det korrekte datointerval, der inkluderer dagen, hvor ordren blev placeret.

    • Filter efter modul: Vælg det relevante modul, hvor ordren blev placeret.

Søg efter kunden:

  1. Indtast kundens navn (f.eks. Jane Doe) i søgefeltet for at finde deres ordre.

Gennemfør refunderingen:

  1. Når du har fundet ordren, klik på den for at åbne detaljerne.

  2. Du vil nu se en rød “Refunder”-knap.

  3. Klik på Refunder for at behandle refunderingen tilbage til kundens saldo.

Trin 2: Kunden anmoder om en udbetaling

  1. Kunden skal klikke på profilikonet øverst til højre på deres konto.

  2. Herefter skal de rulle ned til “Min konto”.

  3. Til sidst skal de klikke på “Anmod om udbetaling”.

Saldoen vil blive behandlet og udbetalt inden for få hverdage, og der kan gå yderligere tid, før beløbet ankommer til kundens bankkonto.

Besvarede dette dit spørgsmål?