Når du opsætter et nyt salgsplads, opretter du enten en fysisk eller digital placering i Kanpla, hvor dine gæster kan:
Oprette en brugerprofil
Lægge ordrer
Betale for deres ordrer
Dette salgsplads fungerer som hjemsted i systemet for dine brugere – det er her deres ordrer modtages, og hvor fakturering og betalinger håndteres for den specifikke placering.
Opdeling af brugere på et Salgsplads med inddelingsgrupper:
Du kan også opdele dine brugere i mindre grupper inden for en salgsplads ved hjælp af inddelingsgrupper.
For eksempel:
Organisér skoleordrer efter klasse (f.eks. 1A, 1B, 2A)
Opdel firmaordrer efter afdeling
Adskil gæster for forskellige fakturerings- eller ordrefiltreringsbehov
Trin-for-trin-guide:
Trin 1: Gå til www.admin.kanpla.dk/
Trin 2: Klik på “Indstillinger” i admin-panelet
Trin 3: Klik på “Salgspladser” i venstremenuen
Trin 4: Klik på “+ Ny” knappen for at oprette en ny salgsplads
Trin 5: Vælg “Ny placering”
Trin 6: Giv din salgssted et navn
Hvis salgsstedet er en virksomhed, anbefaler vi at navngive det efter virksomhedens navn
Hvis salgsstedet er en kiosk, kantine eller anden type placering, anbefaler vi at bruge det præcise navn på den fysiske salgssted
Trin 7: Vælg hvilken gruppe salgsstedet skal tilknyttes
Dette sikrer, at salgsstedet er knyttet til en gruppe, hvor moduler og produkter kan deles på tværs af flere lokationer
Trin 8: Vælg standardsproget, du ønsker, at dine gæster skal se
Bemærk, at den enkelte bruger stadig vil kunne ændre sproget selv i appen
Trin 9: Klik øverst på “Kundeinformation” for at udfylde alle nødvendige oplysninger
Trin 10: Udfyld vigtige oplysninger som:
Firmanavn
CVR-nummer / Momsnummer
Trin 11: Klik øverst på “Kontaktinfo” for at udfylde alle kontaktoplysninger for det specifikke salgsted
Trin 12: Udfyld dine kontaktoplysninger (telefon, e-mail, adresse osv.)
Trin 13: Klik på “Gem” i øverste højre hjørne for at færdiggøre dit nye salgssted.
Vil du se det i praksis?
Følg denne trin-for-trin video for at se, hvordan det gøres: