Spring videre til hovedindholdet

Hvordan redigerer jeg en mødebestillingsordre?

Opdateret for over 2 måneder siden

Som administrator kan du nemt redigere dine kunders mødeserviceordrer i Kanpla Administration ved at følge disse trin:

Hurtige trin:

Trin 1: Log ind på Kanpla Administration med din e-mail og adgangskode.

Trin 2: Klik på Oversigt i venstre panel.

Trin 3: Vælg Tilføj en ordre i øverste højre hjørne.

Trin 4: Find den relevante mødeserviceordre

  • Vælg det salgssted, som brugeren er tilknyttet, fra salgssteds-dropdownmenuen.

  • Find kunden ved at søge efter deres navn i bruger dropdownmenuen.

  • Vælg mødemodulet i modulfilteret.

  • Dette viser en oversigt over alle brugerens mødeserviceordrer.

Trin 5: Find den relevante mødeserviceordre, klik på de tre prikker ved siden af, og vælg Rediger.

Trin 6: Rediger ordren

  • Tilføj eller fjern produkter.

  • Rediger leveringstidspunkt, mødelokale eller andre detaljer.

Trin 7: Gem dine ændringer ved at klikke på Godkend nederst.

Se videoen for en trin-for-trin guide til, hvordan du redigerer en mødebestillingsordre i Kanpla Administration.

Besvarede dette dit spørgsmål?