Som administrator kan du nemt redigere dine kunders mødeserviceordrer i Kanpla Administration ved at følge disse trin:
Hurtige trin:
Trin 1: Log ind på Kanpla Administration med din e-mail og adgangskode.
Trin 2: Klik på Oversigt i venstre panel.
Trin 3: Vælg Tilføj en ordre i øverste højre hjørne.
Trin 4: Find den relevante mødeserviceordre
Vælg det salgssted, som brugeren er tilknyttet, fra salgssteds-dropdownmenuen.
Find kunden ved at søge efter deres navn i bruger dropdownmenuen.
Vælg mødemodulet i modulfilteret.
Dette viser en oversigt over alle brugerens mødeserviceordrer.
Trin 5: Find den relevante mødeserviceordre, klik på de tre prikker ved siden af, og vælg Rediger.
Trin 6: Rediger ordren
Tilføj eller fjern produkter.
Rediger leveringstidspunkt, mødelokale eller andre detaljer.
Trin 7: Gem dine ændringer ved at klikke på Godkend nederst.
Se videoen for en trin-for-trin guide til, hvordan du redigerer en mødebestillingsordre i Kanpla Administration.