Spring videre til hovedindholdet

Hvordan annullerer jeg en ordre for en bruger? (1 minutters læsning)

Opdateret for over 5 måneder siden

Hurtige trin:

Trin 1: Log ind på Kanpla Administration ved hjælp af din email og din adgangskode

Trin 2: Klik på “Oversigt” i panelet til venstre

Trin 3: Vælg “Tilføj en ordre” i øverste højre hjørne

Trin 4: Søg efter salgsstedet og brugerens navn, f.eks.: Salgssted: La Raspberria - Bruger: Jane Doe og det specifikke modul.

Trin 5: Find den dag, som ordren er bestilt til, og klik på “Rediger”

Trin 6: Når ordren er blevet rettet, tryk på “Godkend” for at bekræfte ændringen

Bemærk: Videoen viser et standard valgmodul som eksempel. Din visning kan variere afhængigt af modultypen, men processen forbliver den samme—find ordren, identificer datoen, og foretag de nødvendige ændringer.

Besvarede dette dit spørgsmål?