Spring videre til hovedindholdet

Sådan opsætter du en push-besked til dine brugere: En trin-for-trin guide (4 minutters læsning)

Opdateret for over 5 måneder siden

Du kan interagere med dine kunder ved at sende en push-notifikation – en simpel besked, som alle, der har downloadet appen, vil modtage som en notifikation på deres mobil.

Step 1: Naviger til kommunikationsindstillinger

  • Find sektionen ‘Kommunikation’ i venstre panel.

  • Klik på ‘Push-beskeder’, og tryk derefter på ‘Send ny besked’.

Step 2: Opret push-notifikationen

  • Titel: Giv din besked en titel.

  • Besked: Skriv beskedens indhold.

  • Pop-up: Vælg, om du også vil have beskeden vist som en pop-up, næste gang kunden logger ind i appen/webappen.

  • Link: Du kan linke beskeden til et specifikt produkt, modul eller dato.

  • Vælg modtagere: Vælg hvilke brugere, der skal modtage beskeden.

  • Dato: Vælg, hvornår beskeden skal sendes – her kan du vælge en af følgende muligheder:


Beslut, hvornår slutbrugeren skal modtage push-beskeden:


Send nu:

Du kan vælge at sende beskeden nu, så dine kunder modtager notifikationen med det samme.

Planlagt:

Du kan planlægge beskeden til en bestemt dato og tidspunkt i fremtiden, hvilket giver dig mulighed for at forberede vigtige meddelelser i god tid.

Tilbagevendende:

Du kan også indstille notifikationen til at blive sendt med et gentagelsesinterval. Dette gør det muligt at sende beskeden flere gange med regelmæssige intervaller, så dine kunder holdes opdateret over en længere periode.

Dette sikrer, at dine kunder modtager beskeden og forbliver opdaterede og engagerede i dine tilbud.


Hvordan in-app push-beskeder ser ud fra brugerens perspektiv:


Besvarede dette dit spørgsmål?