Email-integration giver brugere mulighed for at logge ind på et specifikt salgssted ved hjælp af deres arbejdsmail. Du kan opsætte e-mailintegration på følgende måde:
Trin 1: Gå til integrationer:
Åbn Kanpla Administration ved at klikke på indstillingshjulet i nederste venstre hjørne.
Klik på "Integrationer" i menuen.
Trin 2: Opsæt e-maildomæne:
Under Integrationer skal du klikke på "E-mail registrering".
Klik på den grønne knap "Tilføj domæne".
Indtast det ønskede e-maildomæne (f.eks. "yahoo.com").
Trin 3: Tildel salgssted:
Tildel e-maildomænet (f.eks. "yahoo.com") det salgssted, som disse brugere skal knyttes til.
Nu vil enhver bruger fremtidig bruger med dette e-maildomæne automatisk blive tilknyttet det valgte salgssted.
Trin 4: Brugerregistrering:
Klik på "Opret konto" og vælg derefter "Opret en konto til arbejde."
De skal indtaste deres fulde e-mailadresse (f.eks. [email protected]).
Hvis der er flere afdelinger på salgsstedet, kan brugerne vælge den relevante afdeling under registreringen.
Med denne opsætning vil brugere fra det angivne domæne automatisk blive tilknyttet det korrekte salgssted, når de registrerer sig.
Opsættelse af e-mailintegration fra Kanpla Administration:
Oprettelse ved brug af e-maildomænet (Bruger-app):