Spring videre til hovedindholdet

Hvordan opsætter jeg et POS-modul? ( 2 minutters læsetid)

Opdateret for over 2 uger siden

Opsætning af et POS-modul (Point of Sale) er afgørende for at konfigurere dit system, så du kan håndtere salg effektivt og sikre en smidig betalingsoplevelse.


Her får du en trin-for-trin guide til, hvordan du sætter et POS-modul op:

Trin-for-trin guide:

Trin 1: Log ind på Kanpla Administration med din e-mail og adgangskode.

Trin 2: Klik på “Indstillinger” i menuen til venstre.

Trin 3: Gå til sektionen “Moduler.”

Trin 4: Klik på “+ Tilføj modul” eller “Opret nyt modul.”

Trin 5: Vælg “POS” som moduletype.

Trin 6: Vælg de salgssteder (Salesplaces), som dette POS-modul skal være tilknyttet.

Trin 7: Konfigurer Produktbanken – det bestemmer, hvilke produkter der skal være tilgængelige i POS’en.

Trin 8: Definér de betalingsmetoder, der skal være tilgængelige.

Trin 9: Giv POS-modulet et tydeligt og sigende navn (f.eks. Receptionens POS, Café etc.).

Trin 10: Opsæt og administrér profiler for at definere, hvordan POS’en skal fungere afhængigt af lokation, personaletyper eller brugsscenarier.

Trin 11: Klik på “Gem” øverst til højre for at færdiggøre oprettelsen af dit POS-modul.


Vil du se det i praksis?

Se denne korte introduktionsvideo for en komplet gennemgang af opsætningen:

Besvarede dette dit spørgsmål?