Opsætning af et POS-modul (Point of Sale) er afgørende for at konfigurere dit system, så du kan håndtere salg effektivt og sikre en smidig betalingsoplevelse.
Her får du en trin-for-trin guide til, hvordan du sætter et POS-modul op:
Trin-for-trin guide:
Trin 1: Log ind på Kanpla Administration med din e-mail og adgangskode.
Trin 2: Klik på “Indstillinger” i menuen til venstre.
Trin 3: Gå til sektionen “Moduler.”
Trin 4: Klik på “+ Tilføj modul” eller “Opret nyt modul.”
Trin 5: Vælg “POS” som moduletype.
Trin 6: Vælg de salgssteder (Salesplaces), som dette POS-modul skal være tilknyttet.
Trin 7: Konfigurer Produktbanken – det bestemmer, hvilke produkter der skal være tilgængelige i POS’en.
Trin 8: Definér de betalingsmetoder, der skal være tilgængelige.
Trin 9: Giv POS-modulet et tydeligt og sigende navn (f.eks. Receptionens POS, Café etc.).
Trin 10: Opsæt og administrér profiler for at definere, hvordan POS’en skal fungere afhængigt af lokation, personaletyper eller brugsscenarier.
Trin 11: Klik på “Gem” øverst til højre for at færdiggøre oprettelsen af dit POS-modul.
Vil du se det i praksis?
Se denne korte introduktionsvideo for en komplet gennemgang af opsætningen: