Denne funktion gør det muligt at modtage dataeksporter automatisk via e-mail – uden at du behøver at logge ind i Kanpla. Du vælger selv, hvem der skal modtage rapporten, og hvor ofte den skal sendes.
Følg denne trin-for-trin guide for at opsætte din nye planlagte dataeksport:
Trin-for-trin guide:
Log ind på admin.kanpla.dk
Klik på “Statistik” i menuen i venstre side
Vælg “Dataeksport” i oversigten
Klik på “+”-knappen i øverste højre hjørne for at oprette en ny eksport
Giv filen et navn, og vælg hvilken type data du vil inkludere
Klik på “Fortsæt” for at gå videre til filtrene for dataeksporten
Indstil filtre for din rapport:
Vælg den tidsperiode, du vil hente data fra
Vælg den eller de lokationer, rapporten skal dække
Vælg hvilke moduler, der skal medtages (f.eks. kantine, bestillinger osv.)
Klik på “Fortsæt”
Vælg de kolonner, du vil have med i eksporten (f.eks. antal ordrer, omsætning osv.)
Klik på “Fortsæt” for at opsætte e-mail levering
Slå “Levering via e-mail” til ved at aktivere knappen
Indtast én eller flere e-mailadresser, som skal modtage rapporten
Vælg hvor ofte rapporten skal sendes:
Dagligt: Sender filen hver dag
Ugentligt: Sender filen hver mandag
To gange om måneden: Sender filen den 1. og 15. hver måned
Hver anden uge: Sender filen hver anden mandag
Månedligt: Sender filen den 1. i hver måned
Vælg filtype: CSV eller XLSX
Klik på “Fortsæt” for at se en opsummering af din nye dataeksport
Klik på “Gem” for at aktivere leveringen
Vigtigt: Når leveringen er aktiveret, bliver rapporten sendt hver nat kl. 00:00
Vil du se trinnene i praksis?
Afspil denne trin-for-trin video:
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til at opsætte Dataeksport, står vores team klar til at hjælpe. Kontakt os gerne på [email protected].