Spring videre til hovedindholdet

Guide: Inddelingsliste indstillinger

Opdateret for over 5 måneder siden

Inddelingslisten har mange ekstra muligheder, som du kan tilføje for at gøre udskriftslisten så præcis, som du ønsker den. Inddelingslisten er designet til, at du kan trække en liste over brugere, deres ordrer, deres placering og eventuelt division.

Følgende muligheder ændrer layoutet på prinplanen:

Mellemrum mellem inddelinger:

Tilføjer blankt mellemrum mellem forskellige divisioner (såsom afdelinger eller kategorier) i ordreliste. Dette kan hjælpe med at adskille sektioner visuelt for lettere navigation.

Hver ordre på en separat side:

Formaterer hver ordre til at blive udskrevet på en ny side, hvilket kan være nyttigt for distribution eller ved håndtering af individuelle ordrer separat.

Vis ordre-ID:

Viser det unikke ID for hver ordre, hvilket kan hjælpe med sporing og reference.

Vis fulde navn:

Sikrer, at kundens eller modtagerens fulde navn vises på ordren, hvilket tilføjer klarhed og personalisering.

Vis antal ordrer pr. klasse:

Viser det samlede antal ordrer inden for hver kategori eller klasse og giver et hurtigt overblik over ordremængder pr. klassificering.

Vis oversigt over alle ordrer pr. klasse:

Viser en oversigt (såsom totaler eller andre relevante målinger) for hver klasse af ordrer, hvilket er nyttigt til vurdering af ordre fordeling og mønstre.

Grupper efter inddeling:

Organiserer ordrer efter specifikke divisioner, hvilket gør det lettere at gennemgå eller håndtere ordrer inden for forskellige kategorier.

Inkluder oversigt over første sides valg:

Tilføjer en liste over eventuelle valgmuligheder eller indstillinger valgt på dokumentets første side og giver dermed kontekst for, hvordan dokumentet blev genereret.

Inkluder e-mailadresser:

Sikrer, at e-mailadresser tilknyttet hver ordre vises, hvilket er nyttigt til kommunikation og opfølgning.

Sortering

Du kan også aktivere sortering på udskriftslisten enten efter leveringstid, produktnavn eller tekstinput.

Sortér efter leveringstid (hvis tilgængelig):

Ordrer organiseres efter deres planlagte leveringstid, så du kan prioritere baseret på, hvornår leveringer skal finde sted. Dette er særligt nyttigt for tidsfølsomme ordrer eller optimering af leveringsplaner.

Sortér efter produktnavn:

Ordrer sorteres alfabetisk efter produktnavn, hvilket gør det lettere at finde eller gruppere ordrer for samme produkt.

Sortér efter et tekstinput:

Denne mulighed tillader sortering baseret på et brugerdefineret tekstinputfelt, som kan være et specifikt nøgleord, kategori eller etiket.

Besvarede dette dit spørgsmål?