Bemærk: Den produktspecifikke deadline vil have forrang over eventuelle deadlines, der er sat for modulet. Individuelle deadlines kan ikke tildeles produkter i kurvert- eller menu-moduler.
Trin 1: Gå til Madplan (Shop) i Kanpla Administration
Når du er logget ind, skal du finde panelet i venstre side på dit dashboard.
Klik på ‘Madplan (Shop)’ for at få adgang til indstillingerne for madplanlægning og shoppen.
Trin 2: Vælg det specifikke produkt
I Madplan (Shop) skal du vælge det modul, hvor produktet med den individuelle deadline er placeret.
Når du finder produktet, skal du klikke på det for at åbne dets detaljer og indstillinger.
Find og tryk på ‘Rediger tilgængelighed’
Trin 3: Åbn funktionen for individuel deadline
Et nyt vindue med forskellige muligheder vil dukke op.
Rul ned og klik på ‘Individuel deadline’.
Klik på ‘Aktiver’ for at slå funktionen for individuel deadline til.
Trin 4: Indstil den ønskede deadline
Når funktionen er aktiveret, vil du kunne sætte en specifik deadline for produktet.
Vælg dag og klokkeslæt for den ønskede deadline.
Justér eventuelle yderligere indstillinger efter behov.
Trin 5: Gem dine ændringer
Efter at have sat deadlinen, skal du klikke på ‘OK’ for at bekræfte ændringerne.
Du vil nu vende tilbage til hoveddashboardet for madplanen.
Sørg for at trykke på ‘Gem’ i øverste højre hjørne for at bekræfte ændringerne.
Trin 6: Bekræft deadlinen
Gå tilbage til produktoverblikket for at dobbelttjekke, at den individuelle deadline er korrekt indstillet.
Valgfrit kan du teste bestillingsprocessen ved at logge ind på appen og sikre dig, at deadlinen vises korrekt på de redigerede produkter.