Spring videre til hovedindholdet

Sådan opretter du en produktspecifik deadline (3 minutters læsning)

Opdateret over en uge siden

Bemærk: Den produktspecifikke deadline vil have forrang over eventuelle deadlines, der er sat for modulet. Individuelle deadlines kan ikke tildeles produkter i kurvert- eller menu-moduler.

Trin 1: Gå til Menu i Kanpla Administration

  • Når du er logget ind, skal du finde panelet i venstre side på dit dashboard.

  • Klik på ‘Menu’ for at få adgang til indstillingerne for madplanlægning og shoppen.

Trin 2: Vælg det specifikke produkt

  • I Menu skal du vælge det modul, hvor produktet med den individuelle deadline er placeret.

  • Når du finder produktet, skal du klikke på det for at redigere i tilgængeligheden

  • Her kan du nu ændre i dagene produktet er tilgængeligt samt opsætte produktets deadline.

Trin 3: Åbn funktionen for individuel deadline

  • Klik nu på indstillingen 'Bestillingsfrister'

Du kan nu:

  • Indstille produktets bestillingsåbning

    • Altså: Hvornår skal produktet gøres tilgængeligt?

  • Indstille produktets bestillings deadline

    • Altså: Hvornår er det senest muligt at bestille?

Trin 4: Gem dine ændringer

  • Efter at have sat deadlinen, skal du klikke på ‘Gem’ for at bekræfte ændringerne.

  • Du vil nu vende tilbage til hoveddashboardet for menuen.

Trin 6: Bekræft deadlinen

  • Gå tilbage til produktoverblikket for at dobbelttjekke, at den individuelle deadline er korrekt indstillet.

  • Valgfrit kan du teste bestillingsprocessen ved at logge ind på appen og sikre dig, at deadlinen vises korrekt på de redigerede produkter.

Vil du se, hvordan det fungerer?

Se videoen og følg trinene:

Besvarede dette dit spørgsmål?