Spring videre til hovedindholdet

Sådan opretter du en produktspecifik deadline (3 minutters læsning)

Opdateret for over 5 måneder siden

Bemærk: Den produktspecifikke deadline vil have forrang over eventuelle deadlines, der er sat for modulet. Individuelle deadlines kan ikke tildeles produkter i kurvert- eller menu-moduler.

Trin 1: Gå til Madplan (Shop) i Kanpla Administration

  • Når du er logget ind, skal du finde panelet i venstre side på dit dashboard.

  • Klik på ‘Madplan (Shop)’ for at få adgang til indstillingerne for madplanlægning og shoppen.

Trin 2: Vælg det specifikke produkt

  • I Madplan (Shop) skal du vælge det modul, hvor produktet med den individuelle deadline er placeret.

  • Når du finder produktet, skal du klikke på det for at åbne dets detaljer og indstillinger.

  • Find og tryk på ‘Rediger tilgængelighed’

Trin 3: Åbn funktionen for individuel deadline

  • Et nyt vindue med forskellige muligheder vil dukke op.

  • Rul ned og klik på ‘Individuel deadline’.

  • Klik på ‘Aktiver’ for at slå funktionen for individuel deadline til.

Trin 4: Indstil den ønskede deadline

  • Når funktionen er aktiveret, vil du kunne sætte en specifik deadline for produktet.

  • Vælg dag og klokkeslæt for den ønskede deadline.

  • Justér eventuelle yderligere indstillinger efter behov.

Trin 5: Gem dine ændringer

  • Efter at have sat deadlinen, skal du klikke på ‘OK’ for at bekræfte ændringerne.

  • Du vil nu vende tilbage til hoveddashboardet for madplanen.

    • Sørg for at trykke på ‘Gem’ i øverste højre hjørne for at bekræfte ændringerne.

Trin 6: Bekræft deadlinen

  • Gå tilbage til produktoverblikket for at dobbelttjekke, at den individuelle deadline er korrekt indstillet.

  • Valgfrit kan du teste bestillingsprocessen ved at logge ind på appen og sikre dig, at deadlinen vises korrekt på de redigerede produkter.

Besvarede dette dit spørgsmål?