Oprettelse af printlister i Kanpla Administration er hurtigt og nemt. Følg disse simple trin for at komme i gang.
Bemærk: Hver type tjener sit eget formål og har sin egen konfiguration. Du kan vælge flere forskellige typer til samme printplan.
Trin 1: Gå til printsektionen
Log ind på din Kanpla Administration-konto.
Find det venstre panel på dit dashboard.
Klik på 'Print' for at få adgang til sektionen til printstyring.
Trin 2: Se eksisterende printlister
Under Print kan du se alle dine eksisterende printlister.
Her kan du administrere nuværende printlister og oprette nye.
Trin 3: Opret en ny printliste
I den grå kolonne, hvor der står 'Ny udskrift', starter du oprettelsen af en ny printliste.
Navngiv din nye printliste for nem identifikation.
Specificer, hvem printlisten skal være tilgængelig for.
Vælg de ønskede moduler, produkter, og juster generelle indstillinger efter behov.
Trin 4: Vælg udskriftstype
Når du opretter en printliste, har du følgende udskriftstyper at vælge imellem:
Produktionsliste
Detaljeret produktionsliste
Leveringsliste
Inddelingsliste
Labels
Trin 5: Tilpas hver udskriftstype
For hver af ovenstående type kan du tilpasse forskellige funktioner.
Klik på 'Muligheder' ud fra typen for at ændre dens indstillinger.
Juster layout, formatering og andre specifikke funktioner efter dine behov.
Trin 6: Filtrer produkter og juster inklusioner
Filtrér produkterne for at inkludere eller ekskludere specifikke varer fra printlisten.
Vælg at inkludere eller ekskludere ingredienser og pakningsdetaljer efter behov.
Trin 7: Gem og brug din printliste
Gennemgå alle dine indstillinger for at sikre, at alt er korrekt konfigureret.
Klik på 'Gem' for at færdiggøre og oprette din nye printliste.
Din printliste vil nu fremgå under Print og er klar til brug.
Tips:
Eksperimentér med forskellige udskriftstyper for at finde den, der passer bedst til dine behov.
Husk, at det kan give omfattende information at kombinere flere udskriftstyper i samme printplan.