Hvis du bruger en stregkodescanner for at gøre produktregistrering hurtigere og optimere checkout-processen, kan du nemt tilslutte den til Kanpla POS-appen.
Vores stregkodescannere fungerer via USB og er plug-and-play – hvilket betyder, at de ikke kræver yderligere opsætning.
Hvad du behøver:
Trin-for-trin guide:
Trin 1: Tilslut stregkodescanneren til enheden via USB-kablet.
Trin 2: Når scanneren er tilsluttet, vil den vise et rødt lys og afgive en aktiveringslyd.
Stregkodescanneren er nu klar til brug
Bemærk: Stregkodescanneren fungerer kun korrekt, hvis alle cifre i stregkoden er registreret på produktet.
Trin 1: Gå til Mealplan (Shop) i administrationspanelet.
Trin 2: Find det specifikke produkt, du vil tilføje en stregkode til.
Trin 3: Klik på produktet og vælg “Redigér produktoplysninger.”
Trin 4: Scroll ned og find sektionen “Andre muligheder.”
Trin 5: Indtast den korrekte stregkode i feltet “Stregkode (ISBN, EAN, UPC, osv.)”.
Trin 6: Klik på “Gem” for at bekræfte ændringerne.